1963
Canter T720
První Canter z výrobní linky sjel v březnu 1963. Název Canter je odvozen z jeho síly a vytrvalosti, které lze srovnat s vlastnostmi koně.
1968
Canter T90
Druhá generace vozu Canter byla představena v červenci 1968. Všechny modely byly vybaveny dynamickými a silnými motory (dieselový 55 kW nebo benzínový 60/70 kW). Díky nim Canter dosahoval nejlepších hodnot zrychlení a rychlosti ve své třídě.
1973
Canter T200
Třetí generace vozu Canter přišla na trh v roce 1973. Řada T200 se dočkala rozsáhlých změn ve všech důležitých komponentách, např. včetně přední části kabiny.
1978
Canter FE1
Na konci 70. let tržní podíl vozů Canter vzrostl na více než 20 procent. Za velkým úspěchem této řady stojí zejména zavedení modelových sérií FE1 a FE2 v říjnu 1978.
1985
Canter FE3
Modely FE3 a FE4 se představily v říjnu 1985 s mottem „Today's new Canter, loaded for the future“. Tato pátá generace vozů Canter přišla se zcela novým designovým konceptem.
1993
Canter FE5
V listopadu 1993, přesně k 30. jubileu modelu Canter, byla představena jeho šestá generace. Nové modely FE5 se prodávaly pod sloganem „GOOD TRUCK“ a vyznačovaly se aerodynamicky optimalizovanými kabinami a vysoce výkonnými motory, zejména nově vyvinutým nepřeplňovaným motorem s výkonem 103 kW a přímým vstřikováním paliva.
2001
Canter FE7
Rok 2001 přinesl vozům Canter facelift. V jejím rámci řada FE7 doznala nejen rozsáhlých designových změn, např. masky a světlometů. Zavedeny byly také nové motory normy Euro 3 splňující nové evropské emisní předpisy. Od nynějška také všechny modely, tedy řady 544, 649 i 659 získaly sériově systém ABS.
2005
Canter TD
Sedmá generace Canteru na evropský trh vstoupila v roce 2005. Model byl zcela nově navržen a triumfoval svými výraznými zlepšeními co do spolehlivosti, funkčnosti, hospodárnosti, variability a zejména bezpečnosti a komfortu.
2009
Canter TD Euro 5
V roce 2009 motor TD zaznamenaly modernizaci. Všechny modely nyní získaly motor plnící normu Euro 5 (EEV Standard) a 129kW verze i technologii BlueTec® od firmy Daimler.
2011
Canter TF
Další generace FUSO Canter byla co do technologie i vzhledu zcela přepracována. Kromě toho se Canter jako první lehký nákladní vůz na světě začal vyrábět s převodovkou s dvojitou spojkou: DUONIC.
2016
eCanter. První plně elektrický nákladní automobil v sériové výrobě.
Prototyp vozidla FUSO eCanter, prvního plně elektricky poháněného lehkého nákladního vozidla na světě, je představen na IAA Commercial Vehicles 2016. Se svým lokálně bezemisním pohonem Fuso eCanter nejen ulehčí vnitřním částem měst od emisí výfukových plynů a hluku, ale také představuje ekonomicky atraktivní alternativu ke vznětovému motoru.
2017
Zahájení výroby eCanter a první flotila elektrických nákladních vozidel na světě
Společnost Fuso oslavuje zahájení výroby malé série vozidel eCanter v portugalském závodě Tramagal v září 2017. První evropská flotila eCanter expedována poté 14. prosince 2017. První zákazníci pro FUSO eCanter v Evropě: globální logistické společnosti DHL, DB Schenker, Rhenus a Dachser.
2020
Více než 2 miliony elektricky najetých kilometrů s eCanter.
FUSO eCanter nyní na elektřinu najel více než 2 miliony kilometrů. Ve 14 zemích se nyní používá více než 200 vozidel pro největší přepravní a logistické společnosti v Evropě. Abychom jmenovali alespoň několik z našich více než 40 zákazníků v Evropě: DB Schenker, Rhenus, Dachser, Deutsche Post, DPD a mnoho dalších spoléhá na FUSO eCanter...