ZAVEDENÝ NA TRHU A NEUVĚŘITELNĚ VARIABILNÍ.
Ano? Co se od té doby změnilo?
ERK: „Canter skvěle vyplnil mezeru na trhu a jako produkt se velmi dobře vyvinul. Pocitově, vzhledově, funkčně i ergonomicky. Od zavedení automatické převodovky, pohonu 4×4 nebo verze EcoHybrid až po moderní a účinné motory. Na neuvěřitelnou rozmanitost v tonážích, rozvorech a variantách kabiny. Naše tovární karoserie jsou k dispozici již řadu let a obecně udržujeme úzkou spolupráci se všemi běžnými výrobci karoserií. Jedná se o úžasnou stavebnici, kterou dnes dáváme k dispozici prodejcům. Umožňuje jim to vyjít zákazníkům individuálně vstříc, a o to jde především.“
Takže Canter už opravdu dorazil do Evropy?
ERK: „Ano, řekl bych, že ano. Canter je nyní jedním z nejspolehlivějších produktů v nabídce nákladních vozů Daimler, je pevný jako skála a v nejlepším slova smyslu stojí za svou cenu. Zákazníci mohou těžit také z kvality rozsáhlé prodejní a servisní sítě Mercedes-Benz. Zachází se s nimi stejně jako s kupujícími vozů Actros nebo Atego. Canter má vysokou míru zpětného odkupu, což mluví samo za sebe, že?“
FUSO SE NEMUSÍ SKRÝVAT, NAOPAK.
Platí to i pro značku FUSO?
ERK: „V podstatě ano, i když pro mě jako marketingového pracovníka je možná ještě prostor pro zlepšení, pokud jde o konkrétní vnímání.“
Chcete říct, že byste mohli být známější?
ERK: „Japonská skromnost nade vše, ale FUSO se nemusí skrývat, naopak. Tato značka představuje více než třetinu celkového objemu prodeje společnosti Daimler Truck AG na celém světě. Ve společnosti FUSO sídlí také kompetenční centrum pro technologie alternativních pohonů a v roce 2017 se zde objevil vůbec první plně elektrický nákladní automobil eCanter. Žádný jiný výrobce OEM neměl v té době podobné vozidlo.“
To zní jako průkopnický úspěch…
ERK: „Je! eCanter byl prvním e-nákladním vozem, který se začal vyrábět v malých sériích, a nyní jsme ve fázi, kdy jej uvádíme na trh jako velkou sérii. Věřím, že naší speciální skupině zákazníků nabízíme opravdu dobrou nabídku v pravý čas. Mohou se spolehnout na svou známou značku a zároveň na naše rozsáhlé a osvědčené odborné znalosti v oblasti nových technologií pro výzvy, které přináší přechod k udržitelným dopravním řešením.“
Co zákazníci, kteří ještě nemohou přejít na elektromobilitu?
ERK: „Ani je samozřejmě nenecháme na holičkách, viz nový Canter. Diesel má stále své opodstatnění v určitých případech a je a zůstává základem. Naše know-how jsme získali dalším vývojem našich dieselových vozidel. Vše, co můžeme, jsme přidali navrch. Odtud pochází znalost toho, co naši zákazníci potřebují. Nehodíme to jen tak přes palubu. Proč bychom měli? Přenášíme ji však do přístupu orientovaného na budoucnost. Stejně jako naši klienti využívají své zkušenosti ke změnám a přizpůsobení svého podnikání. Jsme a zůstaneme spolehlivým partnerem pro všechny naše klienty.“