Omlouváme se. Nic jsme nenašli.

  • NOVÁ GENERACE eCANTER 8,55 T.
    ELEKTRICKÝ PRO NÁROČNÉ PŘÍPADY.

    Přehled, technické údaje, podrobnosti o výbavě

logo
MECHANICAL mPOT VOLITELNĚ.
Body-friendly and flexible.
DOJEZD AŽ 200 KM.
Plně elektrický a spolehlivý.
5,1 T MAX. NOSNOST PODVOZKU.
Nejvyšší užitečné zatížení s 0 emisemi

SILNÁ ALTERNATIVA.
DALŠÍ GENERACE eCANTERU 8,55 T.

9C18e

Nová generace eCanteru 8,55 t je čistě elektricky poháněnou alternativou, pokud jde o poněkud těžší přepravní úkoly, kromě lokálního bezemisního provozu.

S rozvorem 3 400 mm a dojezdem až 140 km  */** (baterie M) má maximální nosnost podvozku 5 110 kg a může nabídnout vysoké maximální zatížení náprav – 3 400 kg na přední nápravě a 6 000 kg na zadní nápravě. FUSO jej také vybavuje přímo z výroby volitelnými mechanickými pomocnými pohony (mPOT), které napájejí pohonné jednotky, jako je například hydraulika sklápění.

FUSO nabízí eCanter 8,55 t nové generace ve čtyřech různých rozvorech – 3400 mm, 3850 mm, 4450 mm a 4750 mm – a vybavuje jej bateriovými sadami v provedení M (dojezd až 140 km) a L (dojezd až 200 km) – v závislosti na zvoleném rozvoru. Ve své největší variantě (rozvor 4750 mm) a s délkou karoserie 7,2 m má eCanter nové generace maximální nákladový prostor s až 15 paletovými místy.

Kromě toho je eCanter 8,55 t nové generace nejen velmi obratný v řízení, ale díky svým kompaktním rozměrům, stejně jako u všech vozů FUSO Canter, samozřejmě vždy nabízí absolutní manévrovatelnost, a to bez ohledu na konfiguraci.

TECHNICKÉ ÚDAJE.
NOVÁ GENERACE eCANTER 8,55 T V ČÍSLECH.

4S15e
Kabina Standardní (1,7 m)
Typ kabiny / sedadla Jednoduchá / 3
Možnosti baterie S (41,3 kW) S (41,3 kW) S (41,3 kW)  M (82, 6 kW)
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení max.11 kW  max.11 kW  max.11 kW  max. 22 kW
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení max. 70 kW max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Rozvor (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Nosnost podvozku (kg) 1.695 1.690 1.670 1.190
Maximální délka těla  3.500 3.995 4.985 4.985
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) 2.600 / 4.500
Výkon 110 kW max. (85 kW cont.)
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) 10,8 12 14 14
4C15e
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny / sedadla Jednoduchá / 3
Možnosti baterie S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82,6 kWh)
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení max. 11 kW max. 11 kW max. 22 kW
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Rozvor (mm) 2.800 3.400 3.400
Nosnost podvozku (kg) 1.550 1.530 1.060
Maximální délka těla  3.995 4.985 4.985
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) 2.600 / 4.500
Výkon 110 kW max. (85 kW cont.)
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) 11,6 13,4 13,4
6S15e
Kabina Standardní (1,7 m)
Typ kabiny / sedadla Jednoduchá / 3
Možnosti baterie S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82, 6 kWh)
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení max.11 kW  max.11 kW  max.11 kW  max. 22 kW
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení max. 70 kW max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Rozvor (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Nosnost podvozku (kg) 3.445 3.440 3.420 2.930
Maximální délka těla  3.500 3.995 4.985 4.985
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) 2.600 / 4.500
Výkon 110 kW max. (85 kW cont.)
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) 10,8 12 14 14
7C18e
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny / sedadla Jednoduchá / 3
Možnosti baterie M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW
Rozvor (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Nosnost podvozku (kg) 4.210 4.185 4.170 3.650 4.110 3.660
Maximální délka těla  4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) 3.100 / 5.990
Výkon 129 kW max. (110 kW cont.)
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) 14,4 16 18 18 19 19
9C18e
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny / sedadla Jednoduchá / 3
Možnosti baterie M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW
Rozvor (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Nosnost podvozku (kg) 5.155 5.100 5.075 4.645 5.015 4.615
Maximální délka těla  4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) 3.400 / 5.990
Výkon 129 kW max. (110 kW pokračování)
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) 14,4 16 18 18 19 19

VNITŘNÍ HODNOTY.
eCANTER 8,55 T PODROBNĚ.

KABINA.
ŠIROKÁ A POHODLNÁ.

FUSO vybavuje Canter 8,55 t z výrobního závodu komfortní jednoduchou kabinou.

  • Je široká 1 995 mm a kombinuje kompaktní vnější rozměry s prostorným interiérem. Komfortní jednoduchá kabina má tři sedadla.

POHONNÁ JEDNOTKA.
ELEKTRICKÁ A ÚČINNÁ.

Model eCanter 8,55 t nové generace má vysoce účinnou elektrickou pohonnou jednotku EDM (Electric Drive Module), která se skládá z eMotoru a eNápravy.

  • Nový, nejmodernější eMotor se synchronním pohonem s permanentními magnety a vodním chlazením vyvinula společnost Bosch.
  • S výkonem 430 Nm / 129 kW (špičkový) a 250 Nm / 110 kW (trvalý) je výkonný a vysoce účinný. Poskytuje výkon odpovídající 175 k a jeho maximální otáčky jsou 15 000 ot/min.
  • Výsledkem integrované formy s měničem je optimalizovaná velikost. Odpadají další vysokonapěťové kabely a snižuje se náročnost údržby.
  • Vodní chladicí systém snižuje náklady a zvyšuje účinnost ve srovnání s olejovým chladicím systémem.
  • Nejmodernější technologie eNápravy umožňuje kompaktní hnací ústrojí bez kardanového hřídele a integrovaného diferenciálu.

BLOKY BATERIÍ.
STŘEDNÍ A VELKÉ.

FUSO vybavuje eCanter 8,55 t nové generace dvěma různými variantami baterií, M-Pack a L-Pack, v závislosti na zvoleném rozvoru.

  • Baterie LFP (lithium-železo-fosfátové) jsou méně závislé na surovinách, jako je nikl, kobalt nebo mangan. Mají dlouhou životnost a jsou obecně považovány za bezpečné.
  • Jmenovitá kapacita baterií je 83,6 kWh (M, dojezd až 140 km) a 123,9 kWh (L, dojezd až 200 km). */**
  • Baterie umožňuje využít nadprůměrných 94 % jmenovité kapacity.
  • Efektivní systém vodního chlazení udržuje optimální teplotu baterie po celou dobu, což pozitivně ovlivňuje její životnost.
  • V případě závady nebo poškození lze baterii vyměnit samostatně.

ZVÝŠENÍ DOJEZDU.
AKTIVNÍ A PASIVNÍ.

Nová generace eCanter 8,55 t má různé funkce, které pomáhají maximalizovat dojezd.

  • Čtyři rekuperační režimy s různou intenzitou pomáhají řidiči rekuperovat brzdnou energii, která se vrací zpět do baterie, a tím prodlužují dojezd.
  • Speciální volitelný paket s individuálním vyhříváním jednotlivých prvků, jako je volant, čelní sklo a sedadlo řidiče, které spotřebovávají málo energie, šetří baterie ve srovnání s vyhříváním kabiny.

ŘEŠENÍ PRO NABÍJENÍ.
KOMPATIBILNÍ A PRAKTICKÉ

Nová generace eCanter 8,55 t je kompatibilní s technologií nabíjení střídavým i stejnosměrným proudem a se všemi síťovými napětími na všech hlavních trzích.

  • Na rozdíl od jiných elektrických vozidel nevyžaduje nutně nákladnou stejnosměrnou nabíjecí stanici (vysoce výkonné nabíjení).
  • Zřízení infrastruktury pro nabíjení střídavým proudem je jednodušší a nákladově efektivnější.
  • Nabíjecí výkon pro nabíjení střídavým proudem je 22 kW (baterie M a L). Standardem je 8metrový nabíjecí kabel pro příslušná nabíjecí místa.
  • V závislosti na kapacitě nabíjení a velikosti baterie se průměrná doba nabíjení střídavým proudem pohybuje mezi 3,5 a 5 hodinami. ***
  • Zákazník si může objednat vhodnou nástěnnou skříňku na střídavý proud od společnosti Siemens přímo u svého prodejce FUSO.
  • Při nabíjení stejnosměrným proudem s příkonem 104 kW se průměrná doba nabíjení pohybuje mezi 30 minutami a 1,5 hodiny. ***
  • Nabíjecí zástrčku je možné odblokovat v nabíjecí zásuvce. Přístup do kabiny proto není nutný.
  • Funkce nabídky vozidla SoC (State of Charge) podporuje optimalizovanou strategii nabíjení, která zkracuje dobu nabíjení a vychází z údajů o používání vozidla řidičem. Může také nastavit cílovou hodnotu (Target SoC), po jejímž dosažení se proces nabíjení automaticky ukončí.

PORADENSTVÍ.
INDIVIDUÁLNÍ A KOMPLEXNÍ.

Společnost FUSO nabízí svým zákazníkům ucelený koncept eMobility pro novou generaci eCanter 8,55 t, který zahrnuje komplexní poradenství a podporu na vyžádání.

  • Díky speciální analýze celkových nákladů na vlastnictví mohou prodejci FUSO nabídnout každému zákazníkovi zcela individuální kalkulaci provozu eCanter.
  • Pomocí nástroje Daimler Truck Incentive Tool mohou prodejci FUSO nabídnout svým zákazníkům ucelený přehled pobídek a výhod, jako jsou konkrétní státní dotace v jejich zemi. Ty se mohou týkat například akvizic, zpoplatnění infrastruktury, daňových úlev nebo osvobození od mýtného.
  • Ve spolupráci se specializovaným poskytovatelem služeb nabízí společnost FUSO také podporu v úředním procesu.
  • Díky speciální analýze celkových nákladů na vlastnictví mohou prodejci FUSO nabídnout každému zákazníkovi zcela individuální kalkulaci provozu vozidla eCanter.

VYSOKONAPĚŤOVÝ SYSTÉM.
ZAJIŠTĚNÝ A CHRÁNĚNÝ.

Výbava eCanteru nové generace 8,55 t zahrnuje všechna specifická ochranná zařízení pro elektrická vozidla.

  • Senzor nárazu automaticky deaktivuje vysokonapěťový systém v případě nehody.
  • Vysokonapěťový systém lze mechanicky vypnout při údržbě nebo v nouzových situacích pomocí nouzového vypínače.
  • Hloubka brodění eCanter je 300 mm. Pokud je vysokonapěťová baterie ponořena do vody, nevydává žádný proud. Všechny elektrické komponenty jsou zapečetěné a bezpečné pro řidiče nebo třetí strany.
  • Baterie jsou chráněny proti vytečení v případě vnitřního poškození. V případě poškození zastaví bezpečnostní protokoly nainstalované v nabíječce proces nabíjení vozidla.
  • Automatická kontrola integrity používá zkušební napětí 55 V ke kontrole všech vysokonapěťových součástí na ztrátu napětí. Proces trvá méně než sekundu. Pokud kontrola zjistí nesrovnalost, vysokonapěťový systém nelze spustit.

BEZPEČNOST.
OCHRANA A PODPORA.

Výbava eCanteru nové generace 8,55 t zahrnuje různé moderní asistenční a bezpečnostní systémy.

  • Standardem jsou ABS, ESP, Active Brake Assist (systém nouzového brzdění), LDWS (systém varování při vybočení z jízdního pruhu), Active Sideguard Assist (asistent pro zatáčení) a airbag řidiče.
  • Standardem jsou denní světla LED, přední světlomety LED a zadní světla LED. Světlomety LED jsou o 30 % jasnější než halogenové modely a spotřebovávají méně energie. Zadní světla LED zvyšují energetickou účinnost a podtrhují svěží a moderní design.
  • Standardní funkce Autolight řídí dálková světla v závislosti na světelných podmínkách.
  • Součástí standardní výbavy je také inteligentní asistent dálkových světel s kamerou, který automaticky ovládá dálková nebo potkávací světla.
  • Systém AVAS (Accoustic Vehicle Alert System) generuje při pomalé jízdě nebo couvání umělé zvuky vozidla a výstražné tóny, aby upozornil ostatní účastníky silničního provozu.
  • Volitelný zesílený zadní ochranný kryt poskytuje ještě lepší ochranu v případě nárazu zezadu.

MOŽNOSTI NÁSTAVBY.
VŠESTRANNÉ A PŘESTO KOMPATIBILNÍ.

Nová generace eCanteru 8,55 t je maximálně kompatibilní pro nástavbu a je vhodná pro téměř všechny logistické požadavky.

  • Díky optimalizovaným rozměrům jsou nové baterie umístěny uprostřed podvozku a uvolňují prostor pro montáž přídavných zařízení.
  • Na elektrickém lehkém nákladním automobilu lze snadno realizovat běžné nástavby, jako jsou skříně (se zvedací plošinou i bez ní), chladicí boxy, přepravníky nápojů, valníky a sklápěče.
  • Specialisté na nástavby ve společnosti FUSO samozřejmě pomáhají zákazníkům eCanter najít ideální nástavbu a správného výrobce nástavby pro jejich použití.
  • Přístroj eCanter nové generace je obzvláště přizpůsobený pro nástavby a kompatibilní, protože může být volitelně vybaven z výroby mechanickými pomocnými pohony, které napájejí jednotky, jako je chladicí kompresor.
  • Pro eCanter je k dispozici také volitelné rozhraní 24 V.
  • Výrobci nástaveb nemusí vytvářet připojení k vysokonapěťovému systému FUSO ani samostatné připojení CAN.

INTERIÉR
MODERNÍ A PRAKTICKÝ.

Interiér vozu eCanter 8,55 t nové generace kombinuje praktickou funkčnost se zaměřením na řidiče.

  • Model eCanter nové generace je vybaven systémem inteligentního klíče pro otevírání a spínačem start/stop pro nastartování nebo zastavení motoru.
  • Nový plně digitální přístrojový panel IPS LCD poskytuje optimální přehled o funkcích, jako je rychloměr, počítadlo kilometrů, ukazatel stavu baterie, ukazatel rekuperace a další.
  • Tlačítko pro zastavení nabíjení, ukazatel doby nabíjení a LED indikátor stavu nabíjení poskytují větší pohodlí při nabíjení.
  • Standardní multifunkční volant s tlačítky pro ovládání LCD displeje, plynule nastavitelný pro přizpůsobení.
  • Režimy převodovky (jízda vpřed, neutrál, zpátečka) se volí elektronickou řadicí pákou. Další funkcí je volba úrovně rekuperace.
  • Pohodlné ergonomické sedadlo řidiče Isringhausen ve standardní výbavě.
  • Plně automatická klimatizace ve standardní výbavě.
  • Komfort ovládání zvyšují elektricky ovládaná okna.

JÍZDA.
POHODLNÁ A DYNAMICKÁ.

Jako elektromobil má eCanter 8,55 t nové generace typické vlastnosti, které zpříjemňují a dynamizují jízdu.

  • Díky jednorychlostní řadicí páce je řazení a ovládání spojky zbytečné.
  • Komfort zvyšuje tiché, plynulé a hbité řízení a zrychlení je prakticky plynulé, bez trhání a přerušování točivého momentu.
  • Technologie E-drive zajišťuje dynamickou odezvu a přímou akceleraci při rozjezdu.
  • Elektronický spínač zjednodušuje ovládání nové integrované, elektronicky ovládané parkovací brzdy.

SERVIS.
NEKOMPLIKOVANÝ A KVALITATIVNÍ.

Jako vyspělý sériový výrobek se eCanter nové generace 8,55 t vyznačuje snadnou obsluhou. To platí pro technické komponenty i pro samotnou údržbu.

  • Rozsáhlá servisní síť Mercedes-Benz a partnerů FUSO zaručuje u modelu eCanter nové generace obvyklou kvalitu servisu, kterou zákazníci znají ze svých vozidel se vznětovým motorem.
  • Každá baterie má klapku pro údržbu, která umožňuje snadný přístup k elektronickým ovládacím prvkům. V případě závady je lze vyměnit jednotlivě.
  • Umístění nových bateriových bloků snižuje počet vedených kabelů a zvyšuje tak možnost servisu.
  • Servis jednotky e-nápravy je jednodušší a náklady na údržbu jsou nižší. Není třeba provádět časově náročnou údržbu převodovky.

* Údaje o dojezdu jsou založeny na výsledcích testů v omezených zkušebních podmínkách. Spotřeba elektrické energie (EE) se může lišit v závislosti na vnějších podmínkách, jako je zatížení, styl jízdy, počasí, stáří baterie a možnosti vozidla. Rozsah je tedy odhad v závislosti na individuálním používání vozidla a těchto vnějších faktorech. Skutečný rozsah může být menší nebo větší než uvedená hodnota.

** Hodnoty byly stanoveny za následujících podmínek: Podmínka zatížení 50 % užitečného zatížení, karoserie jako skříňová karoserie, okolní teplota 20 °C a průměrné stáří baterie.

*** Doba nabíjení závisí na různých faktorech, jako je nabíjecí kapacita vozidla, nabíjecí kapacita nabíjecí stanice, stav nabití (SoC) baterie a také okolní teplota a teplota baterie. Hodnoty vycházejí z interně stanovených empirických hodnot za optimálních podmínek při okolní teplotě 20 °C.

PŘEHLED VŠECH MODELŮ eCANTER

  • 4,25 T NOVÁ GENERACE eCANTER.

    Nová generace eCanter 4,25 t je udržitelnou alternativou pro použití ve městě a městském prostředí. Má vše, čím se FUSO Canter vždy vyznačoval jako skutečný lehký nákladní automobil, a navíc je bez emisí a poháněn výhradně elektřinou.

    eCANTER 4,25 T.
  • 6,0 T NOVÁ GENERACE eCANTER.

    Díky svým kompaktním rozměrům je eCanter nové generace 6,0 t skutečným specialistou na náročné dopravní úkoly na úzkých silnicích – a to v tichosti a s nulovými lokálními emisemi. Jedná se o udržitelnou alternativu pro komunální použití.

    eCANTER 6,0 T.
  • 7,49 T NOVÁ GENERACE eCANTER.

    Nová generace eCanter 7,49 t je nejlepší volbou jako plně elektricky poháněný lehký nákladní automobil pro (téměř) každou práci. Jeho lokální bezemisní provoz v kombinaci s přesvědčivými klíčovými údaji z něj činí ideální vozidlo pro téměř všechny logistické aplikace.

    eCANTER 7,49 T.
  • 8,55 T NOVÁ GENERACE eCANTER.

    Nová generace eCanter 8,55 t je čistě elektricky poháněnou alternativou, pokud jde o poněkud těžší dopravní úkoly, navíc s nulovými místními emisemi.

    eCANTER 8,55 T.
  • 4,25 T NOVÁ GENERACE eCANTER.

    Nová generace eCanter 4,25 t je udržitelnou alternativou pro použití ve městě a městském prostředí. Má vše, čím se FUSO Canter vždy vyznačoval jako skutečný lehký nákladní automobil, a navíc je bez emisí a poháněn výhradně elektřinou.

    eCANTER 4,25 T.
  • 6,0 T NOVÁ GENERACE eCANTER.

    Díky svým kompaktním rozměrům je eCanter nové generace 6,0 t skutečným specialistou na náročné dopravní úkoly na úzkých silnicích – a to v tichosti a s nulovými lokálními emisemi. Jedná se o udržitelnou alternativu pro komunální použití.

    eCANTER 6,0 T.
  • 7,49 T NOVÁ GENERACE eCANTER.

    Nová generace eCanter 7,49 t je nejlepší volbou jako plně elektricky poháněný lehký nákladní automobil pro (téměř) každou práci. Jeho lokální bezemisní provoz v kombinaci s přesvědčivými klíčovými údaji z něj činí ideální vozidlo pro téměř všechny logistické aplikace.

    eCANTER 7,49 T.
  • 8,55 T NOVÁ GENERACE eCANTER.

    Nová generace eCanter 8,55 t je čistě elektricky poháněnou alternativou, pokud jde o poněkud těžší dopravní úkoly, navíc s nulovými místními emisemi.

    eCANTER 8,55 T.

PRVNÍ ADRESA.
SÍŤ PRODEJCŮ A SERVISŮ CANTER.

FUSO Canter je produktem společnosti Daimler Truck AG a je k dispozici ve 32 evropských zemích.
V celé Evropě nabízí síť více než 800 servisních míst Mercedes-Benz poradenství,
prodej, údržbu a opravy souvisejících s vozidlem Canter v té nejvyšší kvalitě.

PDFs & Guidebooks

TECHNICKÉ ÚDAJE eCANTER 8,55 TUNY

0 - 0 z 0 Soubory

VÍCE INFORMACÍ. VÍCE O VOZIDLE CANTER.