Omlouváme se. Nic jsme nenašli.
Nová generace eCanteru 8,55 t je čistě elektricky poháněnou alternativou, pokud jde o poněkud těžší přepravní úkoly, kromě lokálního bezemisního provozu.
S rozvorem 3 400 mm a dojezdem až 140 km */** (baterie M) má maximální nosnost podvozku 5 110 kg a může nabídnout vysoké maximální zatížení náprav – 3 400 kg na přední nápravě a 6 000 kg na zadní nápravě. FUSO jej také vybavuje přímo z výroby volitelnými mechanickými pomocnými pohony (mPOT), které napájejí pohonné jednotky, jako je například hydraulika sklápění.
FUSO nabízí eCanter 8,55 t nové generace ve čtyřech různých rozvorech – 3400 mm, 3850 mm, 4450 mm a 4750 mm – a vybavuje jej bateriovými sadami v provedení M (dojezd až 140 km) a L (dojezd až 200 km) – v závislosti na zvoleném rozvoru. Ve své největší variantě (rozvor 4750 mm) a s délkou karoserie 7,2 m má eCanter nové generace maximální nákladový prostor s až 15 paletovými místy.
Kromě toho je eCanter 8,55 t nové generace nejen velmi obratný v řízení, ale díky svým kompaktním rozměrům, stejně jako u všech vozů FUSO Canter, samozřejmě vždy nabízí absolutní manévrovatelnost, a to bez ohledu na konfiguraci.
4S15e | ||||
Kabina | Standardní (1,7 m) | |||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | |||
Možnosti baterie | S (41,3 kW) | S (41,3 kW) | S (41,3 kW) | M (82, 6 kW) |
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení | max.11 kW | max.11 kW | max.11 kW | max. 22 kW |
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 104 kW |
Rozvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.400 |
Nosnost podvozku (kg) | 1.695 | 1.690 | 1.670 | 1.190 |
Maximální délka těla | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 4.985 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 2.600 / 4.500 | |||
Výkon | 110 kW max. (85 kW cont.) | |||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 10,8 | 12 | 14 | 14 |
4C15e | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | |||
Možnosti baterie | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | M (82,6 kWh) | |
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení | max. 11 kW | max. 11 kW | max. 22 kW | |
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 104 kW | |
Rozvor (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.400 | |
Nosnost podvozku (kg) | 1.550 | 1.530 | 1.060 | |
Maximální délka těla | 3.995 | 4.985 | 4.985 | |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 2.600 / 4.500 | |||
Výkon | 110 kW max. (85 kW cont.) | |||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 11,6 | 13,4 | 13,4 |
6S15e | ||||
Kabina | Standardní (1,7 m) | |||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | |||
Možnosti baterie | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | M (82, 6 kWh) |
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení | max.11 kW | max.11 kW | max.11 kW | max. 22 kW |
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 104 kW |
Rozvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.400 |
Nosnost podvozku (kg) | 3.445 | 3.440 | 3.420 | 2.930 |
Maximální délka těla | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 4.985 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 2.600 / 4.500 | |||
Výkon | 110 kW max. (85 kW cont.) | |||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 10,8 | 12 | 14 | 14 |
7C18e | ||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | |||||
Možnosti baterie | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) |
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW |
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW |
Rozvor (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.450 | 4.450 | 4.750 | 4.750 |
Nosnost podvozku (kg) | 4.210 | 4.185 | 4.170 | 3.650 | 4.110 | 3.660 |
Maximální délka těla | 4.985 | 5.728 | 6.718 | 6.718 | 7.213 | 7.213 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 3.100 / 5.990 | |||||
Výkon | 129 kW max. (110 kW cont.) | |||||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 14,4 | 16 | 18 | 18 | 19 | 19 |
9C18e | ||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | |||||
Možnosti baterie | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) |
Nabíjecí kapacita AC - pomalé nabíjení | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW |
Nabíjecí kapacita DC - rychlé nabíjení | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW |
Rozvor (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.450 | 4.450 | 4.750 | 4.750 |
Nosnost podvozku (kg) | 5.155 | 5.100 | 5.075 | 4.645 | 5.015 | 4.615 |
Maximální délka těla | 4.985 | 5.728 | 6.718 | 6.718 | 7.213 | 7.213 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 3.400 / 5.990 | |||||
Výkon | 129 kW max. (110 kW pokračování) | |||||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 14,4 | 16 | 18 | 18 | 19 | 19 |
FUSO vybavuje Canter 8,55 t z výrobního závodu komfortní jednoduchou kabinou.
Model eCanter 8,55 t nové generace má vysoce účinnou elektrickou pohonnou jednotku EDM (Electric Drive Module), která se skládá z eMotoru a eNápravy.
FUSO vybavuje eCanter 8,55 t nové generace dvěma různými variantami baterií, M-Pack a L-Pack, v závislosti na zvoleném rozvoru.
Nová generace eCanter 8,55 t má různé funkce, které pomáhají maximalizovat dojezd.
Nová generace eCanter 8,55 t je kompatibilní s technologií nabíjení střídavým i stejnosměrným proudem a se všemi síťovými napětími na všech hlavních trzích.
Společnost FUSO nabízí svým zákazníkům ucelený koncept eMobility pro novou generaci eCanter 8,55 t, který zahrnuje komplexní poradenství a podporu na vyžádání.
Výbava eCanteru nové generace 8,55 t zahrnuje všechna specifická ochranná zařízení pro elektrická vozidla.
Výbava eCanteru nové generace 8,55 t zahrnuje různé moderní asistenční a bezpečnostní systémy.
Nová generace eCanteru 8,55 t je maximálně kompatibilní pro nástavbu a je vhodná pro téměř všechny logistické požadavky.
Interiér vozu eCanter 8,55 t nové generace kombinuje praktickou funkčnost se zaměřením na řidiče.
Jako elektromobil má eCanter 8,55 t nové generace typické vlastnosti, které zpříjemňují a dynamizují jízdu.
Jako vyspělý sériový výrobek se eCanter nové generace 8,55 t vyznačuje snadnou obsluhou. To platí pro technické komponenty i pro samotnou údržbu.
* Údaje o dojezdu jsou založeny na výsledcích testů v omezených zkušebních podmínkách. Spotřeba elektrické energie (EE) se může lišit v závislosti na vnějších podmínkách, jako je zatížení, styl jízdy, počasí, stáří baterie a možnosti vozidla. Rozsah je tedy odhad v závislosti na individuálním používání vozidla a těchto vnějších faktorech. Skutečný rozsah může být menší nebo větší než uvedená hodnota.
** Hodnoty byly stanoveny za následujících podmínek: Podmínka zatížení 50 % užitečného zatížení, karoserie jako skříňová karoserie, okolní teplota 20 °C a průměrné stáří baterie.
*** Doba nabíjení závisí na různých faktorech, jako je nabíjecí kapacita vozidla, nabíjecí kapacita nabíjecí stanice, stav nabití (SoC) baterie a také okolní teplota a teplota baterie. Hodnoty vycházejí z interně stanovených empirických hodnot za optimálních podmínek při okolní teplotě 20 °C.
FUSO Canter je produktem společnosti Daimler Truck AG a je k dispozici ve 32 evropských zemích.
V celé Evropě nabízí síť více než 800 servisních míst Mercedes-Benz poradenství,
prodej, údržbu a opravy souvisejících s vozidlem Canter v té nejvyšší kvalitě.