Omlouváme se. Nic jsme nenašli.
FUSO Canter 7,5 t je jednoduše nejlepší volbou pro (téměř) jakoukoli práci, protože jeho přesvědčivé klíčové údaje z něj dělají ideální vozidlo pro téměř všechny logistické činnosti.
Stejně jako všechny ostatní modely má i Canter 7,5 t samozřejmě typické kompaktní rozměry lehkého nákladního automobilu, díky nimž je obratný a snadno ovladatelný. Navíc v závislosti na konfiguraci má ve své třídě bezkonkurenčně nízkou pohotovostní hmotnost – 2 520 kg s jednoduchou kabinou a 2 785 kg s kabinou pro posádku – aniž by to bylo na úkor stability.
To zajišťuje robustní ocelový žebříkový rám o tloušťce 6 mm, který umožňuje nosnost podvozku až 5 t. Vysoké maximální zatížení na nápravu – 3 100 kg na přední nápravě a až 5 800 kg na zadní nápravě – doplňuje konstrukci modelu Canter 7,5 t zaměřenou na užitečné zatížení.
Výhodná konstrukce vozu Canter 7,5 t s pohonem předních kol mu dává ve srovnání s ostatními vozy nejkompaktnější celkové rozměry. Zejména při delších rozměrech karoserie – maximálně 7,2 m – je to absolutní výhoda oproti dodávkám s čumákem. Canter 7,5 t nabízí jasnou výhodu v manévrovatelnosti se stejným počtem – až 15 – paletových míst. Nemluvě o dodatečné tažné kapacitě až 3,5 t.
Dalším praktickým základem je přehledné uspořádání vnitřního prostoru, díky němuž je jeho šířka přibližně 200 mm. Na silnicích s hustým provozem není problém snadno a bezpečně vystoupit na straně spolujezdce.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standardní (1,7 m) | Standardní (1,7 m) | |||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 3 | |||
Rozvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosnost podvozku (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maximální délka nástavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka, 6stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | 5 stupňová manuální převodovka, 6stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | |||
Maximální výkon/ točivý moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Komfort (2,0 m) | Komfort (2,0 m) | |||||||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 3 | Dvojitá / 6 | ||||||
Rozvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosnost podvozku (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maximální délka nástavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka, 6stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | 5 stupňová manuální převodovka, 6stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | |||||||
Maximální výkon/ točivý moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standardní (1,7 m) | ||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | ||
Rozvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosnost podvozku (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maximální délka nástavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 2.300/4.360 | ||
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka | ||
Maximální výkon/ točivý moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabina | Komfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/sedadla | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 7 | ||
Rozvor (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Nosnost podvozku (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Maximální délka nástavby | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka | |||
Maximální výkon / točivý moment | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Úhel sklonu (přední/zadní) | 35°/25° | |||
Světlá výška pod nápravami vpředu/vzadu (mm) | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Komfort (2,0 m) | Komfort (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabiny/sedadla | Jednoduchá / 3 | Dvojitá / 7 | Jednoduchá / 3 | Dvojitá / 7 | ||||||||
Rozvor (mm) | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 3 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosnost podvozku (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maximální délka nástavby | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Zatížení náprav (přední/zadní) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka, 6 stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | 5 stupňová manuální převodovka, 6 stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | ||||||||||
Maximální výkon/ točivý moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*k dispozici pouze s | **k dispozici pouze s |
[
9C18 | ||||
Kabina | Komfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/sedadla | Jednoduchá / 3 | |||
Rozvor (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosnost podvozku (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maximální délka nástavby | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Zatížení náprav (přední/zadní) | 3.100/5.800 | |||
Převodovka | 6 stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | |||
Maximální výkon/ točivý moment | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Pro Canter 6,5 t 4×4 nabízí FUSO výběr ze dvou variant komfortní kabiny.
Pro Canter 7,5 t jsou k dispozici dva účinné a výkonné třílitrové motory o výkonu 110 kW (150 k) a 129 kW (175 k).
Kromě běžné pětistupňové manuální převodovky nabízí FUSO pro Canter 7,5 t také dvouspojkovou převodovku DUONIC
® 2.0.
Canter 7,5 t je vybaven různými moderními asistenčními a bezpečnostními systémy.
Pro model Canter 7,5 t nabízí FUSO přímo z výroby třístranný sklápěč s ocelovými bočnicemi.
Interiér u Canter 7,5 t kombinuje praktickou funkčnost z hlediska řidiče.
Portfolio modelu Canter 7,5 t přesvědčí mnoha dalšími prvky výbavy zaměřenými na praktičnost.
FUSO Canter je produktem společnosti Daimler Truck AG a je k dispozici ve 32 evropských zemích.
V celé Evropě nabízí síť více než 800 servisních míst Mercedes-Benz poradenství,
prodej, údržbu a opravy souvisejících s vozidlem Canter v té nejvyšší kvalitě.