řadí bez přerušení trakce.
Omlouváme se. Nic jsme nenašli.
FUSO Canter 8,55 t nabízí vynikající vyváženost užitečného zatížení s nosností podvozku necelých 6 t a celkovou hmotností vozidla (GVH) až 12,05 t.
Canter 8,55 t má typické kompaktní rozměry lehkého nákladního automobilu, díky nimž je obratný a snadno ovladatelný. Kromě toho má v závislosti na konfiguraci extrémně nízkou vlastní hmotnost – 2 565 kg při rozvoru 3 400 mm – aniž by to bylo na úkor stability.
To zajišťuje robustní ocelový žebřinový rám, který díky šířce rámu 850 mm, která je u všech modelů spojitá, umožňuje nosnost podvozku téměř 6 t a zajišťuje větší stabilitu při jízdě. Vysoké maximální zatížení na nápravu – 3 100 kg na přední nápravě a až 5 800 kg na zadní nápravě – doplňuje pevnou konstrukci modelu Canter 8,55 t.
Výhodná konstrukce vozu Canter 8.55 t s pohonem předních kol mu dává ve srovnání s ostatními vozy nejkompaktnější celkové rozměry. Zejména při delších rozměrech nástavby – maximálně 7,2 m – je to absolutní výhoda oproti dodávkám s čumákem. Canter 8,55 t nabízí jasnou výhodu v manévrovatelnosti se stejným počtem – až 15 – paletových míst. Kromě toho může Canter 8,55 t nabídnout tažnou sílu až 3,5 t.
Canter 8,55 t je standardně vybaven dvouspojkovou převodovkou DUONIC.® 2.0. To znamená pohodlnou jízdu a plynulé řazení bez přerušení hnací síly.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standardní (1,7 m) | Standardní (1,7 m) | |||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 3 | |||
Rozvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosnost podvozku (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maximální délka nástavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka, 6stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | 5 stupňová manuální převodovka, 6stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | |||
Maximální výkon/ točivý moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Komfort (2,0 m) | Komfort (2,0 m) | |||||||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 3 | Dvojitá / 6 | ||||||
Rozvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosnost podvozku (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maximální délka nástavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka, 6stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | 5 stupňová manuální převodovka, 6stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | |||||||
Maximální výkon/ točivý moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standardní (1,7 m) | ||
Typ kabiny / sedadla | Jednoduchá / 3 | ||
Rozvor (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosnost podvozku (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maximální délka nástavby | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 2.300/4.360 | ||
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka | ||
Maximální výkon/ točivý moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabina | Komfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/sedadla | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 7 | ||
Rozvor (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Nosnost podvozku (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Maximální délka nástavby | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Zatížení náprav (vpředu/vzadu) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka | |||
Maximální výkon / točivý moment | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Úhel sklonu (přední/zadní) | 35°/25° | |||
Světlá výška pod nápravami vpředu/vzadu (mm) | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Komfort (2,0 m) | Komfort (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabiny/sedadla | Jednoduchá / 3 | Dvojitá / 7 | Jednoduchá / 3 | Dvojitá / 7 | ||||||||
Rozvor (mm) | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 3 | Jednoduchá / 3 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosnost podvozku (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maximální délka nástavby | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Zatížení náprav (přední/zadní) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Převodovka | 5 stupňová manuální převodovka, 6 stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | 5 stupňová manuální převodovka, 6 stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | ||||||||||
Maximální výkon/ točivý moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*k dispozici pouze s | **k dispozici pouze s |
9C18 | ||||
Kabina | Komfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/sedadla | Jednoduchá / 3 | |||
Rozvor (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosnost podvozku (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maximální délka nástavby | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Zatížení náprav (přední/zadní) | 3.100/5.800 | |||
Převodovka | 6 stupňová dvouspojková převodovka DUONIC | |||
Maximální výkon/ točivý moment | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimální poloměr otáčení od stěny ke stěně (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
FUSO vybavuje Canter 8,55 t z výrobního závodu komfortní jednoduchou kabinou.
Canter 6,0 t je vybaven ideálně dimenzovaným, výkonným třílitrovým motorem s vysokým točivým momentem a výkonem 129 kW (150 k).
FUSO vybavuje Canter 8,55 t standardně dvouspojkovou převodovkou DUONIC ® 2.0.
Canter 8,55 t je vybaven různými moderními asistenčními a bezpečnostními systémy.
Canter 8,55 t je navržen tak, aby byl maximálně kompatibilní pro nástavbu, a FUSO úzce spolupracuje s renomovanými výrobci nástaveb.
Interiér vozu Canter 8,55 t kombinuje praktickou funkčnost se zaměřením na řidiče.
Portfolio modelu Canter 8.55 t přesvědčí mnoha dalšími prvky výbavy zaměřenými na praxi.
FUSO Canter je produktem společnosti Daimler Truck AG a je k dispozici ve 32 evropských zemích.
V celé Evropě nabízí síť více než 800 servisních míst Mercedes-Benz poradenství,
prodej, údržbu a opravy souvisejících s vozidlem Canter v té nejvyšší kvalitě.