FUSO CANTER DOMA VE VŠECH MĚSTSKÝCH ČÁSTECH
Mesud Gök řídí jeden z těchto Canterů a ročně s ním najezdí téměř 10 000 kilometrů při pravidelných objížďkách malebného městečka u Bodamského jezera ve službách městské úklidové služby. 7,5tunový nákladní vůz v typické komunální oranžové barvě je model 7C18 s nástavbou pro svoz odpadu od společnosti Zoeller. Díky kompaktním rozměrům a obratnosti svého popelářského vozu může Mesud Gök s vozem Canter snadno projíždět nejen úzkými uličkami starého města Kostnice, ale také po promenádě u jezera. Canter s vysokým užitečným zatížením se sem hodí, vždyť jen z veřejných odpadkových košů zlikvidují pracovníci úklidu města ročně asi 450 tun odpadu.
Další vozidlo FUSO Canter se používá při údržbě hřbitova, kde 7,5tunový valníkový sklápěč sbírá nahromaděný bioodpad. Město Kostnice má jeden hlavní hřbitov a pět místních hřbitovů. Celkem se zaměstnanci oddělení starají o zhruba 17 hektarů tzv. hřbitovních ploch, které jsou parkově upravené a měly by být pro návštěvníky vždy v důstojném stavu. Vozidlo Canter, které je vybaveno kontejnerem s mimořádně vysokými bočními stěnami pro vysokou kapacitu, je ideálním vozidlem pro rychlý odvoz po práci, jako je sekání trávy, stříhání živých plotů nebo odstraňování listí.
Třetí 7,5tunový Canter je na cestách pro oddělení péče o zeleň a zahradnictví TBK a slouží především ke kontrole a údržbě městských stromů, kterých je na 14 900 exemplářů. FUSO Canter může v tomto úkolu zabodovat i díky své těžké, ale zároveň lehké a štíhlé konstrukci, protože mnoho stromů se nachází v těžko přístupných lokalitách ve městě, kam se větší nákladní automobily jen tak nedostanou.
Kromě toho tento Canter s praktickou a flexibilní plošinovou nástavbou zajišťuje také přepravu pro tesařskou divizi TBK, která se mimo jiné stará o údržbu 72 městských hřišť. Další dva vozy FUSO Canter slouží k údržbě silnic. Jeden z nich byl speciálně konfigurován s mimořádně úzkou kabinou řidiče, širokou pouze 1,7 metru, a je tak vyhlášeným speciálním vozidlem pro práci v nejužších uličkách starého města. Všechny vozy jsou vybaveny automatickou dvouspojkovou převodovkou Duonic, a proto je řízení mimořádně pohodlné. Díky funkci pomalého chodu mohou zaměstnanci TBK se svým vozem Canter manévrovat bez námahy a asistent rozjezdu do kopce je dalším praktickým pomocníkem při každodenním používání.